Pièce authentique de Aston Martin
CLÉ, VILEBREQUIN, 4,76 X 53,5
Key, Crankshaft, 4.76 x 53.5
For Aston Martin DB7, DB9, DBS V12 and others
Pièce Numéro:: 02-85008
€21.27 chacun
Disponibilité Expédition
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Pièce authentique de Aston Martin
Pièce Numéro:: 02-85008
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Description du produit:
Aston Martin part number 285008 is a high-quality crankshaft specifically designed for use in several Aston Martin models, including the DB7 Vantage, DB9 (2004-2012), DB9 (2013-2016), DBS V12, Rapide, V12 Vantage (up to 2016), V12 Zagato, Vanquish (2001-2007), and Vanquish (2012+), as well as the Virage. This crankshaft plays a critical role in converting the linear motion of the pistons into rotational motion, which powers the vehicle. Constructed from durable steel, it is engineered to withstand high stress and provide long-lasting performance. Installation of this crankshaft requires precision and expertise, typically performed in the engine assembly area. Regular inspection is recommended to ensure optimal performance and to identify any signs of wear or damage, such as unusual vibrations or noises during operation. If any issues are detected, it is crucial to address them promptly to maintain engine integrity and performance.
Cette pièce automobile convient aux modèles suivants:
DB7 Vantage, DB9 (2004-2012), DB9 (2013-2016), DBS V12, Rapide et 5 autre(s) modèle(s).
Voir Détails du montage pour plus d'informations.
| Modèle | Sous-catégorie |
|---|---|
| DB7 Vantage | VILEBREQUINS, PISTONS ET TIGES |
| DB9 (2004-2012) | CONVERSION DE LA PUISSANCE DU MOTEUR |
| DBS V12 | CONVERSION DE LA PUISSANCE DU MOTEUR |
| Rapide | CONVERSION DE LA PUISSANCE DU MOTEUR |
| Vanquish (2001-2007) | VILEBREQUINS, PISTONS ET TIGES |
| V12 Vantage (upto 2016) | CONVERSION DE LA PUISSANCE DU MOTEUR |
| Virage | CONVERSION DE LA PUISSANCE DU MOTEUR |
| V12 Zagato | CONVERSION DE LA PUISSANCE DU MOTEUR |
| Vanquish (2012+) | CONVERSION DE LA PUISSANCE DU MOTEUR |
| DB9 (2013-2016) | CONVERSION DE LA PUISSANCE DU MOTEUR |
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